2016/10/31

niech będzie klasycznie _______


Koniec lata, a za oknem jesienna aura. Pogoda nie zachwyca, złote kolory zakrywa mgła, deszcz i wiatr, który robi największy bałagan- zrzuca liście z drzew ... Nie poddaje się, korzystam z każdego słonecznego dnia. 
Przedstawiam pierwszą jesienną stylizację z nadzieją, że zdążę pokazać wam jeszcze kilka. Wierzę, że zima nas nie zaskoczy  i śnieg będzie w grudniu! :)
Paski, paski i jeszcze raz paski! Ten wzór jest modny od kilku sezonów, nie ważne czy są one pionowe czy poziome. Postawiłam oczywiście na klasyczną wersję black&white. Jeśli ktoś z was lubi kombinację i ma bogatą paletę kolorów - powodzenia! :) Ja mam ograniczenia jeśli chodzi o kolory, czuję się najlepiej w tych stonowanych. Dla mnie te najprostsze zestawienia są najlepsze, chociaż mam w planach stworzyć coś świeżego i z charakterem! :)



























________________

trousers & top - ZARA
boots - ZARA
backpack - Stradivarius
watch - Michael Kors






6 komentarzy: