2016/03/28

streetwear ____


Nigdy nie byłam miłośniczką sportowych rzeczy. Stawiałam na kobiecość. Uwielbiam zwiewne, dziewczęce sukienki, ale nie tylko one goszczą w mojej szafie :)  Od pewnego czasu zainteresowała mnie 'moda uliczna'.  Łączenie wygody, luzu z elegancją. Dziś styl nie rodzi się tylko w znanych domach mody (na szczęście). Inspirację można znaleźć wszędzie, ja ją znajduję na ULICY.  Coraz więcej osób chce ubierać się wygodnie, swobodnie, a jednocześnie modnie. Coraz więcej z nas szuka własnego stylu, nie chce wtapiać się w tłum, chce się czymś wyróżnić. Zakładanie eleganckiego płaszcza ze sportowymi butami jak najbardziej na TAK. Kobiecy makijaż mile widziany :) Kreujmy własny styl, stawiajmy na wygodę i indywidualizm :)





































____________________________

cap- adidas originals
shoes - adidas originals superstar
coat - C&A
sweater - Reserved
trousers - Bershka









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz